تبلیغات پارتیزانی – تاثیرات بازاریابی پارتیزانی بروی فروش و برندسازی

تبلیغات پارتیزانی یکی از شیوه های تبلیغ برندها بوده که با استفاده از کمپین های هدفمند برنامه ریزی و پیاده سازی می شود. این نوع تبلیغات با تاثیرگذاری بروی احساسات و علایق مخاطبان تاثیرگذار در فروش و برندسازی هستند. بی شک گسترش تکنولوژی در پیشرفت مشاغل مختلف نقش مهمی داشته و منجر به ایجاد مشاغل جدید نیز شده است. با افزایش تعداد مشاغل، رقابت در بازار برای برندهای مختلف سخت تر شده و همه مالکان کسب و کار به دنبال راهی مطمئن برای معرفی خود در بازار کار هستند. تنوع بیشمار برندها و کسب و کارها باعث شده تا صاحبان مشاغل به راهکارهای مختلفی برای تمایز برند خود از رقبا روی بیاورند. تبلیغات پارتیزانی چه نوع تبلیغاتی است؟ تبلیغات هدفدار با کمک بازاریابی پارتیزانی یکی از موثرترین روش ها برای معرفی و نمایش ویژگی های یک محصول یا بیزینس است. تبلیغ هوشمندانه از اهرم های اصلی برای گسترش یک کسب و کار بوده که اخیرا توجه بسیاری از مدیران را به خود جلب کرده است. تبلیغات و بازاریابی پارتیزانی عرصه را برای توسعه و رشد کسب و کارهای نو فراهم می‌کند. اما در میان انواع روشهای مختلف تبلیغ، تبلیغات پارتیزانی یا چ.. ... ادامه مطلب

روانشناسی رنگها در تبلیغات و بازاریابی کسب و کارها

روانشناسی رنگها در تبلیغات و طراحی های بصری تبلیغات بسیار مهم است. شناخت رنگها برای تاثیرگذاری بیشتر تبلیغات بروی مخاطبان با هدف جذب مشتریان بیشتر بوده و مجریان تبلیغات و طراحان حرفه ای به آن توجه دارند. رنگ های خاص می توانند اثری محرک بروی مخاطبان یک محصول داشته و اشتیاق به خرید یک کالا را افزایش دهد. رنگ های مختلف تاثیر های گوناگونی روی بیننده دارند. به عنوان مثال رنگ قرمز محرک بوده و در محصولات غذایی یا آرایشی می تواند باعث تحریک اشتیاق به خریدار کند. یا رنگ آبی می تواند حس امنیت و آرامش را منتقل کند که برای محصولات پزشکی و درمان مناسب است. روانشناسی رنگها در طراحی تبلیغات انتخاب رنگ در طراحی تمام رسانه های بازاریابی آنلاین و آفلاین قابل توجه و مهم است. رنگها در طراحی بسته بندی کالاها، پوسترها، بیلبوردهای تبلیغاتی و حتی تبلیغات فضای مجازی باید بطور ویژه مورد توجه قرار گیرد. اثرگذاری رنگها آنقدر بالاست که در انتخاب رنگِ دکمه های اقدام به خرید محصولات در سایت هم توجه ویژه ای می شود. به هر ترتیب موضوع مهم این بوده که برای طراحی گرافیکی تبلیغات باید با اصول رنگ شناسی و مفاهیم آنها آش.. ... ادامه مطلب

لحظه قطعی در عکاسی – چطور عکسهای لحظه قطعی بگیریم؟

لحظه قطعی در عکاسی ثبت سوژه در حالت و موقعیتی خاص است که عکاس با عکس العمل سریع موفق به عکسبرداری از آن شده است. لحظه قطعی در عکاسی زمانی ست که همه ی عناصر عکس در جای درست خود قرار می گیرند. در این شرایط شما بعنوان عکاس فرصت بسیار کوتاهی برای آن لحظه هیجان انگیز دارید تا سوژه را در موقعیتی خاص و منحصر بفرد به نمایش درآورده و داستانی را روایت کنید. مطمئنا شما هم تا بحال چنین عکسهای جالبی دیده اید که سوژه در حالت و زمانی خاص فریز شده. حتی اگر با دوربین موبایل عکاسی می کنید تهیه مجموعه ای از عکسهای لحظه قطعی خاص می تواند شما را به شهرت برساند. اما برای تهیه چنین عکسهایی باید دانش و اطلاعات کافی داشته باشید. اطلاعات و نکاتی که به شما کمک می کند دید بهتری نسبت به آنچه اطرافتان می گذرد پیدا کنید تا بتوانید با استفاده از ابزار موجود عکسهایی توجه برانگیز ثبت کنید. اگر علاقمند به عکاسی لحظه قطعی هستید این مطلب را تا پایان مطالعه کنید. در این مقاله هر آنچه لازم است گفته شده و البته بی شک این ابتدای کار است و لازم است در ادامه بصورت مداوم تمرین کنید. در عکسهای لحظه قطعی سرعت عمل عکاس، تبحر در.. ... ادامه مطلب

مدیریت رنگ در عکاسی – اهمیت کالیبراسیون مانیتور عکاسان

Color Management در حقیقت رعایت اصول و استانداردهایی است تا بتوانید عکسهایی با رنگهای واقعی چاپ کرده و یا بروی مانیتورها به نمایش بگذارید. دانش مدیریت رنگ عکسها فاکتوری مهم برای ارتقاط سطح یک عکاس معمولی به حرفه ای است. رنگها روح و جان هنر هستند و لازم است به شکلی صحیح و استاندارد دیده شوند. مدیریت رنگ در عکاسی موجب باز تولید صحیح رنگها می شود تا بتوانیم به شکل حرفه ای تری هنر عکاسی را به نمایش در آوریم. شاید تصور کنید مدیریت رنگ صرفا به تنظیم و کالیبره کردن مانیتور مربوط می شود. اما پروسه مدیریت رنگ از زمان تهیه عکسها شروع شده و تا مرحله چاپ یا نمایش عکس بروی نمایشگرها ادامه دارد. موضوع مدیریت رنگ عکسها بحث تخصصی در عکاسی است و نباید انتظار داشت از جزئیات فنی این موضوع لذت ببرید. اما اگر قصد دارید خروجی با کیفیتی از عکسهایتان تهیه کنید که گویای رنگهایی واقعی و زنده باشد لازم است این مبحث را تا پایان مطالعه کنید. مدیریت رنگ عکس چیست؟ برای شروع با یک مثال شما را با اهمیت و مفهوم مدیریت رنگ عکسها آشنا می کنم. فرض کنید شما نقاش هستید و در حال خلق یک اثر نقاشی با رنگهای خاص و متنوع هستی.. ... ادامه مطلب